Taas haetaan tenavatähtiä – The Voice Kids alkaa Nelosella

10.10.2012 klo 15:06, päivitetty klo 15:16 | Iida | Lähde: Nelonen | Kommentit (40)

Kuvassa juhlii Hollannin Voice Kids -voittaja.

Nelonen etsii lapsitähtiä, joiden vuoro on laulaa tiensä tähtivalmentajien suosioon The Voice Kids -ohjelmassa.

The Voice of Finland aloittaa toisen kautensa keväällä ja nyt ohjelman rinnalla haetaan myös lapsitähtiä. The Voice Kids -ohjelma alkaa vuoden 2013 aikana. Nelonen kertoo The Voice Kidsin menestyneen hyvin maailmalla.

8-14-vuotiaat lapset saavat osallistua laulukilpailuun. Ääninäytteitä otetaan vastaan Nelosen verkkosivuilla. 

Kommentointi

Kommentit (40)

Millon tulokset ilmotetaan ketkä pääsee??

>Anonyymi 03.01.2014, 01:18

Oikeesti m haluun sinne ja ilmottaudutaan ehk heti huomen apua o (∩ ω ∩) o

>Anonyymi 22.12.2013, 23:37

Mä oon ilmoittautunut. Tää on kaikista parhain unelma.

>Anonyymi 18.12.2013, 22:22

miten voice kidsiin ilmoittaudutaan

>Anonyymi 07.12.2013, 20:37

Miten tähän voice kidsiin voi ilmoittautua vai onko jo menny:-(
Haluisin sinne tosi paljon<3 mun unelma särkyy jos siihen ei voi enää ilmottautuu

>voice kids 25.08.2013, 21:11

Mistä voi ilmoittautua tähän voice kidsiinkesä vai voiko siihen enää ilmoittautua

>voice kids 25.08.2013, 21:05

millee tähä the voice kidssii oikee ilmottaudutaa ko ei löyd mistää sittä sivuu linkkii ?

>Kidssingin kilpailija 08.07.2013, 17:00

miten tonne laulu kilpailuun voi osallistua?

>tirppa 03.04.2013, 15:50

voiko tähän viel osallistuu ja miten?

>sadiina 02.02.2013, 12:25

Voiks tähä enää osallistuu ? oon kyl osallistunu jo siihe kidsingiin vai mikä onkaa, mut en oo varma et meenkö sinne...

>Jännä ihmine 18.01.2013, 19:18

Kaveri pääsi jatkoon :)

>Anonyymi 17.01.2013, 23:16

Mä ilmoittauduin joskus 20.12. eikä vieläkään oo tullut että pääsenkö mä.... Olis kiva tietäää että pääsenkö.... Ei mun kamullekkaan oo tullut, se ilmoittautui 18.12 nii... Ols vaan kiva tietää :))

>.... 07.01.2013, 17:29

milloin ilmoittauduit ja millon sait vastauksen ku ite ilmoitin itteni mukaan viel 1.1.2013 ja en oo saanu vastausta. Ei haitannu vaik meni myöhäs koska mun kummisedän kamu otti vastaan niit hakemuksii.

>Anonyymi 06.01.2013, 23:07

harmittaa ihan sikana etten ehtiny ilmoittautumaan tähän!:((

>Dreamer 04.01.2013, 23:06

osallistuin ja pääsin jatkoon..:)

>stop 02.01.2013, 21:21

Eilen oli viiminen ilmottautumispäivä.. :)

>Moikka 01.01.2013, 20:34

mistä voi ilmottautua !! en löyä mistään sitä paikkaa ! voisko joku auttaa ? :)

>Anonyymi 01.01.2013, 18:07

Lähetin ääninäytteen ajat sitte! Mutta eivät oo vastannu pääsikö vai en! Turhauttavaa!

>Jjje 30.12.2012, 13:57

et oo ainoo joka pääs jatkoo mutta lähetin ääni näytteen ja pääsin mukaan ohjelmaan

>toinen talentti 25.12.2012, 21:01

mä haluisin gidsingiin mut haut on vissin jo tehty:(

>Merilii 19.12.2012, 22:09

Mä oon mukamas joittenki kavereiden mielest hyvä laulaa ja haluisin osallistuu johonki laulukilpailuun mut en mä vaa uskallla... Aattelin ehk sitä KidSingii... :) a dream

>Minä vaan 19.12.2012, 21:36

Kuinka kauan kestää kunnes ne ilmottaa et pääsitkö jatkoon? Mulle ei oo tullu minkäänlaista viestia vaikka hain ohjelmaan jo aikoja sitten.

>Anonyymi 18.12.2012, 22:14

Moi Tietäiskö kukaan mihin se yleensä ilmotetaa et pääsitk Sä?!?
Koska halusini tietää...
Ja tietääkö kukaan myöskään ketk on tuomareita täs kisas? :)

>AmandaIiida 19.11.2012, 19:49

Niin siis voisiko joku laittaa linkkiä missä voi osallistua itse haluan niiin paljon päästä laulamaan..Oon aina haaveillu laulajan urasta. Ja että oisin Pop-tähti. Ongelma on että saatan jännittää niin paljon että ääni alkaa täristä

>Anonyymi 07.11.2012, 17:17

Haluisin osallistuu ! =)

>LauluFani 04.11.2012, 18:52

Mikä tän palkinto on? mut jännittää kummiskii vähäsen vaik olis ollu tallentissakin joskus ja pääsin semifinaaliinxD mut koe esiintyminen mokasvähä ja näin mut olin itsevarma itestäni ni kyl se siitä meni:) mut onhan sekii hyvä saavutus et päsee sinne asti jo 10vuotiaana toki oon nyt vähä vanhempi jo ja ääni on muuttun aika paljo ja näin:) päätin nyt sitte osallistua:) joo toi varmistus kysymys pn tyhmä:D

>talentillakävijä;) 04.11.2012, 10:57

AA ois nii kiva osallistua! muttaku tarhasta asti esiintymis kammo D: saako laulaa kaverin kanssa vai onko pakko yksin D:?

>Anonyymi 01.11.2012, 22:26

Aion tosiaanki osallistuu! Ois vaan niin siistii päästä laulamaan tonne! :3
Jännittää aatella. :D

>Embbu 29.10.2012, 19:59

Kiitti vinkistä!

>Loda11 26.10.2012, 10:58

Aijjon osallistuu tähän kilpailuun, vaikka kuinka nolaisin itteni. Jatkan siihen asti kunnes putoon.. Tai woitann! Se olisi kivaa, mut ei. Sä voit olla se kuka voittaa tän kisan, jos et oo epävarma ITSESTÄSI.

>Gamuu 25.10.2012, 15:58

Pelottaa liikaa ihan hirveesti kehtaanko osallistuu tai harjotella äitin ja isän kuullen vaikka ne sano että se käy!

>Loda11 24.10.2012, 17:45

omg haluun tonne mut en tiedä uskallanko D:

>Anonyymi 23.10.2012, 16:39

Apuaah oon 00 ja hluun todellaki osallistuu mut en tiiä onko musta siihenn ....Kaverit tukee hirveesti se stressaa ehk enmmän :o Uskallan laulaa randomeille mut en vanhemmilleni onks neuvoi kellää ku melkeee osallistuin äsken mut sit jänistin Apuu ♥:llä -00

>Jännittäjä 23.10.2012, 13:03

voiko sinne viel ilmottautuu ja mite sinne ilmottaudutaa?

>Anonyymi 15.10.2012, 19:07

Miksi tuolla lukee että 8-14, mutta ikäluokkina ovat 1999-2004? :( Olen 98, enkä vielä neljäätoista.

>Anonyymi 15.10.2012, 01:25

Tässä on linkki ääninäytteen laittamispaikkaan. Eli paikkaan jonne voit lähettää ääninäytteesi. :))

http://www.nelonen.fi/ohjelmat/voice-kids/hae-mukaan-ohjelmaan

>Osallistuja 14.10.2012, 17:52

en tiedä hakuaisin itsekkin tietää missä voisi laulaa ääninäytteen???:))))

>Anonyymi 13.10.2012, 20:30

saaks siihen osallistuu kaks?

>joku 13.10.2012, 18:01

millon se haku alkaa ?:)

>julleew. 11.10.2012, 14:32

Ahaa, tämän takia Sanoma-konsernin mediat siis nostivat niin hirvittävän äläkän Ylen tanssiohjelmasta, kun omasta tehtaasta on tulossa myös uutta formaattishaibaa.

>Anonyymi 10.10.2012, 17:16
Muualla Yle.fi:ssä