Sini Sabotagen debyyttialbumi kuulostaa tältä

14.11.2013 klo 17:00 | Ninni | Lähde: Youtube | Kommentit (15)

Sini Sabotage on julkaissut potpurin 5. joulukuuta julkaistavasta 22 m² -debyyttialbumistaan.

Räppäri Sini Sabotage on julkaissut potpurin 22 m² -nimisestä esikoisalbumistaan. Aiemmin levyltä on kuultu kappaleet Levikset repee ja Miks.

Sini Sabotagen debyyttialbumi on DJPP:n tuottama ja levyllä vierailevat muun muassa Kari Tapiiri, Asa ja Gaselleista tuttu Hätä-Miikka.

Kuuntele alta ja kommentoi repeekö Levikset?

Kommentointi

Kommentit (15)

Huolestuttaa tämä suomalainen musiikkikultturi jossa enenevissä määrin luodaan levy-yhtiön ajamana ihme ilmiöitä joita tarpeeksi hypettämällä aivopestään ihmiset rakastamaan esim. jotain artistia. Itse pyrin aina säilyttämään edes jonkin tason omassa arvostelukyvyssäni. Eli jos nyt oikeasti kuuntelette näitä kappaleita ja arvioitte albumia kokonaisuutena niin se ei todellakaan kuulosta niin hyvältä kuin sen hypetyksestä päätellen pitäisi. Nämä "hittibiisit" mistä Sini tuli tutuksi ovat täysiä kopioita Azealia Banksin kappaleista mukaanlukien myös tämä Levikset repee -biisi jossa saundi on plagioitu 212-biisistä. Nyt kun Sini joutui oikeasti keksimään jotain itse niin tässä on tulos. Minulle tämä ei tullut yhtään yllätyksenä.

>Anonyymi 08.12.2013, 14:40

On se niin hyvä, siis tuo levyki... Nainen jolla on kunnolla asennetta, WAU!!!

>Reiska 17.11.2013, 19:57

Hyvältä kuulostaa! Keep it up, Sini!

>Anonyymi 17.11.2013, 17:56

Kuulostaa niin hyvältä! Sini on tehny levyn eteen paljon ja viimeistelly sitä kesästä asti jotenki sisältö on viimeiseen asti suunniteltu. Uskon että levy on hieno kokonaisuus. Go Makkis<3

>Anonyymi 17.11.2013, 16:13

Toi kuulostaa aluks joltain roskalta,mut kun miettii oikeesti iin toi on aika hyvä!

>Sini<3 15.11.2013, 21:40

V###U mitä paskaa!!

>LapinJoikaaja 15.11.2013, 19:42

Toihan kuulostaa yllättävän hyvältä

>simpetti 15.11.2013, 18:07

On tää valitettavan yksipuolista. Ei poikkea hirveesti mikään biisi toisesta, paitsi bpm:ien puolesta. Sinin äänikin alkaa syödä, kun samalla kaavalla tallataan jokainen biisi ja riimit on tasoa jaahas. Ei jatkoon, One hit wonder.

>Sam 15.11.2013, 15:06

Nimimerkki kalve taisi juuri viedä sanat suustani, tämä on kaikkea muuta kuin vakuuttavaa...

>Anonyymi 14.11.2013, 22:51

Just paras ! ♥ En malta odottaa<3
haters gonna hate, mut mä ainaki rakastan ! ♥

>SiniSabotage4ever 14.11.2013, 22:24

Ja koska stadi fanittaa tätä sontaa niin koko muu Suomi joutuu kärsiin.

>Anonyymi 14.11.2013, 21:23

ei oikein sytyttäny viä noi samplet...olisin toivonu parempaa :/ mut toisaalta ehkä siihen voi tykästyä kuuntelemalla! :)

>Anonyymi 14.11.2013, 21:06

ja tätä ne soittaa ylex:llä seuraavan vuoden kun on nii-iin trendikästä tämmönen soundi (joka tehtiin jo 90-luvulla) ... tässä on koko levy tehty yhdellä samplepäkillä ja puhelaulua päälle, ei ihan totta kamoon...