Radiossa nyt

Huomenta!

Tiistai on hieno päivä!

Hjallis Harkimo saapuu vieraaksi klo 9.00

Tänään halutaan tietää mikä on tehnyt teistä omassa elämässä legendaarisia? Mistä teidät muistetaan?

Kommentoi shoutboxiin tai jätä viesti Twitteriin #ylexaamu.

Musta Barbaari tähdittää YleX:n #joulusinkun musavideota - katso!

2.12.2013 klo 21:50, päivitetty 3.12.2013 klo 10:06 | Maria Rautio | Lähde: YleX | Kommentit (39)

YleX:n huikea joulubiisi esiteltiin maailmalle YleX:ssä tänään maanantaina. Hersyvän vastaanoton saaneen kappaleen upea musiikkivideo puolestaan sai ensi-iltansa Suorana: Kortesmäki -ohjelmassa.

Tässä biisi, jolle ei tarvita edes Cheekiä fiittaamaan! Yle TV2:n Suorana: Kortesmäki -ohjelmassa ensi-iltansa juuri saanut YleX:n #joulusinkku-musiikkivideo tarjoilee makeaa mahan täydeltä itse kullekin säädylle. Videolla esiintyy YleX:ltä tutun porukan lisäksi Salil eka salil vika -jättihitin esittäjä, itse Musta Barbaari!

#joulusinkku sai erittäin lämpimän, jopa hikoiluttavan kuuman vastaanoton YleX Iltapäivän ja JVG:n yhteisissä PikkuYoluissa. Paikalle saapuneet Jare, VilleGalle sekä Sini Sabotage kaikki antoivat kappaleelle täydet kymmenen pistettä! Nyt kaikki twerkkaamaan kuusta vasten - tässä joulun ehdottomasti kovin paketti! 

#joulusinkku-musiikkivideon making of löytyy YleX:n Tapaninkalenterin kakkosluukusta!

Lue myös: 

Paavo Arhinmäki arvosteli YleX:n joulubiisin: Toivon tämän olevan ironiaa

YleX:n joulubiisi sai JVG:ltä ja Sini Sabotagelta täydet kympit

Kuvagalleria

Kommentointi

Kommentit (39)

Tätä on laulettu koko joulu. Ehdottomasti joulun paras biisi.

>muori 24.12.2013, 22:57

Mistäs tämän pystyy latailemaan omaan puhelimeen soittoääneksi ?

>Tomppa 17.12.2013, 19:55

#joulusinkun päättävä maailmanhoppu pohtii hektistä nykymaailman menoa. Kaikilla on kiire ja tarve tehdä rahaa. Erilaisia katsotaan kieroon
Täs ei oo mitään järkee. Surkeeta

>skolioosi manu 16.12.2013, 19:35

Mutta muuten kyllä olen samoilla linjoilla muiden kanssa, ihan hirveän onnistunut biisi radiojuontajilta, ja barbaari oli videolla melko turha lisäys.

Ilekö se tuo teurastaja-asuinen on? Ja pukkina häärinee aamun Matti? Loput roolitukset lienevät selviä itsellenikin.

>Pölö 10.12.2013, 01:42

Kuvittelenko vain vai särkeekö/rätiseekö ääni hieman tuossa viimeisen kertsin aikana? Voi tosin johtua näistä kuulokkeistakin, eivät ole mitään yyberhifiä nämä.

>Pölö 10.12.2013, 01:37

Yes! Ensimmäinen joka tajusi tämän selvääkin selvemmä Silta -yhteyden! Olenkin ihmetellyt, miksei kukaan aikaansa seuraava kommentoi tätä. Musavideon oivaltavin puoli!

>Anonyymi 07.12.2013, 21:24

Yes! Ensimmäinen joka tajusi tämän selvääkin selvemmä Silta -yhteyden! Olenkin ihmetellyt, miksei kukaan aikaansa seuraava kommentoi tätä. Musavideon oivaltavin puoli!

>Anonyymi 07.12.2013, 21:24

toi tyyppi tossa taustalla, Matin toisen olkapään takana XDDDDdd

>pertza 05.12.2013, 20:56

laulaa te osaatte,mutta ei tästä joulufiilistä saa millään

>Anonyymi 05.12.2013, 10:11

hahah kaappipomon epäonnistunut mainospostaus... fail

>Anonyymi 04.12.2013, 10:47

Ihan mahtava joulubiisi ja videoonkin panostettu kunnolla. Ei vaan pysty olla hymyilemättä aina kun kuulee tämän. :)

>Anonyymi 03.12.2013, 22:22

Videon alusta tulee mieleen Silta-sarjan 2. kauden tyypit, jotka esiinty videolla eläinnaamareissa.

>Anonyymi 03.12.2013, 21:56

Kyllä se vaa on joulun kovin biisi! Kokonaisuutena tosi hyvä biisi. ja jos jotain täytyy poimia nii Tonista huomaa että harrastanut karaokea! Lisää biisiä tulemaa!

>jykä 03.12.2013, 21:51

Toni ja Matti kyl ykköset! :D Unohtakaa noi barbaari, Mäkkäri ja Viki. Ei sen räppäyksen tarvi koko musa-alaa vallottaa

>Anonyymi 03.12.2013, 21:34

Ainon ääni on kans kyllä makea..Toni on harrastanut karaokea ym pitkään ja sen huomaa, mutta Aino, lisäälisää!

>töpöttäjä 03.12.2013, 20:04

Tonilla on kyllä huikea ääni, vaikka muutkin taisivat ylittää itsensä. Ehkä jopa omaksi yllätyksekseenkin. ;)

>anna-on-lortto 03.12.2013, 20:01

Erinomaista! ♥♥♥

Erityismaininta Ainolle joka on videolla superkaunis.

Kaikki vetää hyvin. Toni tietysti omassa luokassaaan laulussa. Mäkkärin ja Vikin räpitkin onnistuneet. Musta Barbaari on erittäin huvittava mulkoiluineen :)

>Juha J. 03.12.2013, 18:47

Kovin on kappaleessa vihjailevat sanat, mutta ainoastaan Musta Barbaari uskaltaa videolla esitellä seksikästä kehoaan. Olisivat voineet radiojuontajatkin näyttää vähän paljasta pintaa!

>Pettynyt 03.12.2013, 18:01

"Paikalle saapuneet Jare, VilleGalle sekä Sini Sabotage kaikki antoivat kappaleelle täydet kymmenen pistettä!" Pitäisköhän tosta nyt vakuuttua?

>Anonyymi 03.12.2013, 17:20

mäkkäri on kyl ihan paras :D muutenki ehdottomasti tän joulun paras biisi!

>Anonyymi 03.12.2013, 16:59

Petyin koska Barbaari ei laulanut :(

>Anonyymi 03.12.2013, 16:41

Käsittämättömän kova laulaumaan toi joulukuusi!! _\o

>Anonyymi 03.12.2013, 13:01

Pullahiiri likes isosti <3 <3 Olitte hyvii!!

>perkeleellinen pullahiiri 03.12.2013, 12:42

Hauska, ei voinut olla nauramatta ja se on jo hyvä. Jouluna ja joulua odotellessahan kuuluu olla iloinen mieli.

>Anonyymi 03.12.2013, 12:41

Missä viipyy se levy, johon on koostettu kaikki Ylex:n joululaulut? Ostajia varmaan ois ja tuoton vois ohjata vielä nenäpäivälle yms....

>Anonyymi 03.12.2013, 11:35

Hyvä biisi, mutta toi barbaari pilaa senki.

>Micke 03.12.2013, 09:07

Nyt on muuten seksikäs joulukuusi. Pikkusen oon pettänyt, kun latvatähti puuttuu.

Biisikin on aika hyvä.

>Anonyymi 03.12.2013, 05:21

Tonin ääni on kyllä mahtava ja vikin räppi on tosi jou

>Anonyymi 03.12.2013, 01:59

Melkein jo ehdin masentua tulevasta yksinäisestä joulusta, mutta tämä kyllä pelasti paljon! :D

>Anonyymi 03.12.2013, 00:15

HYVÄ LAULU, Bra jobbt! GOOD JOB!

>Anonyymi 02.12.2013, 23:54

Vaikka Tonin ääni olikin biisin kantava voima niin täytyy vaan ihastella tuota Ainoa.. <3 Aivan älyttömän suloinen etenkin videolla. :) Kyllä nyt tuli jouluinen mieli.

>Rhx 02.12.2013, 23:50

Ile on pelottavan näkönen tos, vois mennä suoraan noihin kauhupukki-elokuviin :D

>Skeleduunari 02.12.2013, 23:49

Olipa surkea biisi.

>Anonyymi 02.12.2013, 23:30

Vikiiiiii ja mäkkäriiiii!!!! Kyllä meikä leimahti teistä eniten, aijaijai:) Twerkkaisin kyllä teidän kans ihan just ja heti! Ja Tonin äänestä samaa mieltä kyllä kuin muutkin. Ihania ootte! Miinus videoon nyt valitettavasti tämä musta barbaari, oma porukka olisi riittänyt kyllä.

>Jenn1 02.12.2013, 23:15

toni! <3 WAU, en oo koskaan nähny noin komeeta ja laulutaitoista joulukuusta! tää on kyllä thoudellakin joulun ykköshitti!

>Anonyymi 02.12.2013, 23:09

Siis Aino! Niin kaunis <3

>Meikä 02.12.2013, 22:45

Jos Toni on toi joulukuuseksi pukeutunut, niin me ollaan menetetty todella komea miesääni radiojuontajaksi :-) Me ♥ Tonin ääni. Ainoa jouluaiheinen laulu, jonka kuuntelemisesta nautin. Wau!

>Fani jo nyt 02.12.2013, 22:21

Tonin ääni saa kyllä kylmät väreet aikaan!

>Anonyymi 02.12.2013, 22:06

Wou! Toni laulaa ihan uskomattoman hyvin. Ei siis etteikö muutkin vetäisi hyvin, mutta toi ääni. :-)

>Anonyymi 02.12.2013, 22:01
Muualla Yle.fi:ssä