YleX Viikonlopussa treenit rakkauskoutsin kanssa

Kohta etsintäkuulutetaan ehkä juuri sinut, ole valmiina soita 09 148 28 22, voit saada itsellesi Ylex aurinkolasit ja kassin. 

Musta Barbaari tähdittää YleX:n #joulusinkun musavideota - katso!

2.12.2013 klo 21:50, päivitetty 3.12.2013 klo 10:06 | Maria Rautio | Lähde: YleX | Kommentit (39)

YleX:n huikea joulubiisi esiteltiin maailmalle YleX:ssä tänään maanantaina. Hersyvän vastaanoton saaneen kappaleen upea musiikkivideo puolestaan sai ensi-iltansa Suorana: Kortesmäki -ohjelmassa.

Tässä biisi, jolle ei tarvita edes Cheekiä fiittaamaan! Yle TV2:n Suorana: Kortesmäki -ohjelmassa ensi-iltansa juuri saanut YleX:n #joulusinkku-musiikkivideo tarjoilee makeaa mahan täydeltä itse kullekin säädylle. Videolla esiintyy YleX:ltä tutun porukan lisäksi Salil eka salil vika -jättihitin esittäjä, itse Musta Barbaari!

#joulusinkku sai erittäin lämpimän, jopa hikoiluttavan kuuman vastaanoton YleX Iltapäivän ja JVG:n yhteisissä PikkuYoluissa. Paikalle saapuneet Jare, VilleGalle sekä Sini Sabotage kaikki antoivat kappaleelle täydet kymmenen pistettä! Nyt kaikki twerkkaamaan kuusta vasten - tässä joulun ehdottomasti kovin paketti! 

#joulusinkku-musiikkivideon making of löytyy YleX:n Tapaninkalenterin kakkosluukusta!

Lue myös: 

Paavo Arhinmäki arvosteli YleX:n joulubiisin: Toivon tämän olevan ironiaa

YleX:n joulubiisi sai JVG:ltä ja Sini Sabotagelta täydet kympit

Kuvagalleria

Kommentointi

Kommentit (39)

Tätä on laulettu koko joulu. Ehdottomasti joulun paras biisi.

>muori 24.12.2013, 22:57

Mistäs tämän pystyy latailemaan omaan puhelimeen soittoääneksi ?

>Tomppa 17.12.2013, 19:55

#joulusinkun päättävä maailmanhoppu pohtii hektistä nykymaailman menoa. Kaikilla on kiire ja tarve tehdä rahaa. Erilaisia katsotaan kieroon
Täs ei oo mitään järkee. Surkeeta

>skolioosi manu 16.12.2013, 19:35

Mutta muuten kyllä olen samoilla linjoilla muiden kanssa, ihan hirveän onnistunut biisi radiojuontajilta, ja barbaari oli videolla melko turha lisäys.

Ilekö se tuo teurastaja-asuinen on? Ja pukkina häärinee aamun Matti? Loput roolitukset lienevät selviä itsellenikin.

>Pölö 10.12.2013, 01:42

Kuvittelenko vain vai särkeekö/rätiseekö ääni hieman tuossa viimeisen kertsin aikana? Voi tosin johtua näistä kuulokkeistakin, eivät ole mitään yyberhifiä nämä.

>Pölö 10.12.2013, 01:37

Yes! Ensimmäinen joka tajusi tämän selvääkin selvemmä Silta -yhteyden! Olenkin ihmetellyt, miksei kukaan aikaansa seuraava kommentoi tätä. Musavideon oivaltavin puoli!

>Anonyymi 07.12.2013, 21:24

Yes! Ensimmäinen joka tajusi tämän selvääkin selvemmä Silta -yhteyden! Olenkin ihmetellyt, miksei kukaan aikaansa seuraava kommentoi tätä. Musavideon oivaltavin puoli!

>Anonyymi 07.12.2013, 21:24

toi tyyppi tossa taustalla, Matin toisen olkapään takana XDDDDdd

>pertza 05.12.2013, 20:56

laulaa te osaatte,mutta ei tästä joulufiilistä saa millään

>Anonyymi 05.12.2013, 10:11

hahah kaappipomon epäonnistunut mainospostaus... fail

>Anonyymi 04.12.2013, 10:47

Ihan mahtava joulubiisi ja videoonkin panostettu kunnolla. Ei vaan pysty olla hymyilemättä aina kun kuulee tämän. :)

>Anonyymi 03.12.2013, 22:22

Videon alusta tulee mieleen Silta-sarjan 2. kauden tyypit, jotka esiinty videolla eläinnaamareissa.

>Anonyymi 03.12.2013, 21:56

Kyllä se vaa on joulun kovin biisi! Kokonaisuutena tosi hyvä biisi. ja jos jotain täytyy poimia nii Tonista huomaa että harrastanut karaokea! Lisää biisiä tulemaa!

>jykä 03.12.2013, 21:51

Toni ja Matti kyl ykköset! :D Unohtakaa noi barbaari, Mäkkäri ja Viki. Ei sen räppäyksen tarvi koko musa-alaa vallottaa

>Anonyymi 03.12.2013, 21:34

Ainon ääni on kans kyllä makea..Toni on harrastanut karaokea ym pitkään ja sen huomaa, mutta Aino, lisäälisää!

>töpöttäjä 03.12.2013, 20:04

Tonilla on kyllä huikea ääni, vaikka muutkin taisivat ylittää itsensä. Ehkä jopa omaksi yllätyksekseenkin. ;)

>anna-on-lortto 03.12.2013, 20:01

Erinomaista! ♥♥♥

Erityismaininta Ainolle joka on videolla superkaunis.

Kaikki vetää hyvin. Toni tietysti omassa luokassaaan laulussa. Mäkkärin ja Vikin räpitkin onnistuneet. Musta Barbaari on erittäin huvittava mulkoiluineen :)

>Juha J. 03.12.2013, 18:47

Kovin on kappaleessa vihjailevat sanat, mutta ainoastaan Musta Barbaari uskaltaa videolla esitellä seksikästä kehoaan. Olisivat voineet radiojuontajatkin näyttää vähän paljasta pintaa!

>Pettynyt 03.12.2013, 18:01

"Paikalle saapuneet Jare, VilleGalle sekä Sini Sabotage kaikki antoivat kappaleelle täydet kymmenen pistettä!" Pitäisköhän tosta nyt vakuuttua?

>Anonyymi 03.12.2013, 17:20

mäkkäri on kyl ihan paras :D muutenki ehdottomasti tän joulun paras biisi!

>Anonyymi 03.12.2013, 16:59

Petyin koska Barbaari ei laulanut :(

>Anonyymi 03.12.2013, 16:41

Käsittämättömän kova laulaumaan toi joulukuusi!! _\o

>Anonyymi 03.12.2013, 13:01

Pullahiiri likes isosti <3 <3 Olitte hyvii!!

>perkeleellinen pullahiiri 03.12.2013, 12:42

Hauska, ei voinut olla nauramatta ja se on jo hyvä. Jouluna ja joulua odotellessahan kuuluu olla iloinen mieli.

>Anonyymi 03.12.2013, 12:41

Missä viipyy se levy, johon on koostettu kaikki Ylex:n joululaulut? Ostajia varmaan ois ja tuoton vois ohjata vielä nenäpäivälle yms....

>Anonyymi 03.12.2013, 11:35

Hyvä biisi, mutta toi barbaari pilaa senki.

>Micke 03.12.2013, 09:07

Nyt on muuten seksikäs joulukuusi. Pikkusen oon pettänyt, kun latvatähti puuttuu.

Biisikin on aika hyvä.

>Anonyymi 03.12.2013, 05:21

Tonin ääni on kyllä mahtava ja vikin räppi on tosi jou

>Anonyymi 03.12.2013, 01:59

Melkein jo ehdin masentua tulevasta yksinäisestä joulusta, mutta tämä kyllä pelasti paljon! :D

>Anonyymi 03.12.2013, 00:15

HYVÄ LAULU, Bra jobbt! GOOD JOB!

>Anonyymi 02.12.2013, 23:54

Vaikka Tonin ääni olikin biisin kantava voima niin täytyy vaan ihastella tuota Ainoa.. <3 Aivan älyttömän suloinen etenkin videolla. :) Kyllä nyt tuli jouluinen mieli.

>Rhx 02.12.2013, 23:50

Ile on pelottavan näkönen tos, vois mennä suoraan noihin kauhupukki-elokuviin :D

>Skeleduunari 02.12.2013, 23:49

Olipa surkea biisi.

>Anonyymi 02.12.2013, 23:30

Vikiiiiii ja mäkkäriiiii!!!! Kyllä meikä leimahti teistä eniten, aijaijai:) Twerkkaisin kyllä teidän kans ihan just ja heti! Ja Tonin äänestä samaa mieltä kyllä kuin muutkin. Ihania ootte! Miinus videoon nyt valitettavasti tämä musta barbaari, oma porukka olisi riittänyt kyllä.

>Jenn1 02.12.2013, 23:15

toni! <3 WAU, en oo koskaan nähny noin komeeta ja laulutaitoista joulukuusta! tää on kyllä thoudellakin joulun ykköshitti!

>Anonyymi 02.12.2013, 23:09

Siis Aino! Niin kaunis <3

>Meikä 02.12.2013, 22:45

Jos Toni on toi joulukuuseksi pukeutunut, niin me ollaan menetetty todella komea miesääni radiojuontajaksi :-) Me ♥ Tonin ääni. Ainoa jouluaiheinen laulu, jonka kuuntelemisesta nautin. Wau!

>Fani jo nyt 02.12.2013, 22:21

Tonin ääni saa kyllä kylmät väreet aikaan!

>Anonyymi 02.12.2013, 22:06

Wou! Toni laulaa ihan uskomattoman hyvin. Ei siis etteikö muutkin vetäisi hyvin, mutta toi ääni. :-)

>Anonyymi 02.12.2013, 22:01
Muualla Yle.fi:ssä